Saturday 7 August 2010

Aproape quiche lorraine

Cred ca primul lucru pe care l-am gustat in Franta a fost quiche lorraine... and it was love at first bite.

So....incercand sa tin baconul departe de mine aceste zile, am apelat la niste piept de curcan, putin afumat. ( seamana cu pastrama de piept de pui, only bigger and tastier )

Ingrediente pentru un quiche cam de 20 de cm.

- o foaie de aluat de tarta - pate brisee  ( eu am trisat si am cumparat-o ... dar am avut grija sa aleg un aluat facut cu unt si nu cu grasimi hidrogenate)
- 100 de grame de branza Gruyere, rasa - Gruyere este o branza elvetiana obtinuta din lapte de vac,  deci are o aroma mai discreta. Se foloseste mult la quiche-uri si fondue, pentru ca este "a good melting cheese".
- 2 linguri de creme fraiche - smantana grasa
- 2 galbenusuri
- jumatate de ardei rosu, taiat cubulete
- 3-4 felii de sunca de curcan
- sare, piper si un strop de nucsoara ( eu nu ma innebunesc dupa aceast spice ..asa ca am sarit peste)

In primul rand, se unge o forma de tarta cu putin unt topit sau ulei. Se modeleaza aluatul pe forma, pui peste niste hartie de copt si boabe de fasole  ( aici eu nu am facut ca la carte, ci am facut niste gauri cu furculita in aluat pentru a preveni the air lumps ), dupa care se baga in cuptorul incins la 200 de grade C. Se coace asa "blind" timp de 10 min.
Intre timp amestecam toate ingredientele cu drag si spor. Cand s-au scurs cele 10 minute si aluatul nostru parte asa semi-facut, turnam the goodness in forma de tarta.
Mai asteptam 20 - 25 de minute, drooling in fata cuptorului si ar trebui sa iasa asa ceva :

dupa cate taiem quiche-ul si iese asa ceva :


Gata cat ai zice quiche .

No comments:

Post a Comment