Thursday 28 January 2010

Chicken Fajita

Am gasit pe net multe retete de fajita si am facut cum fac de obicei, incerc sa extrag din toate ce cred ca imi place mai mult si daca reusesc, mai pun si ceva de la mine.
Asadar, asta e rezultatul research-ului meu despre fajita de pui.
Esential este sa marinezi puiul cel putin 30 de min - 1 ora in frigider. Genial se marineaza orice carne intr-o punga de congelator, din aia cu "fermoar", doar trebuie sa-l framanti putin dupa ce ai pus carnea si toate ingredientele de marinat si se patrunde instant si egal.
Eu am folosit cam 400 de g de piept de pui si pentru marinata : ulei de masline, usturoi taiat mic mic, suc de lime, cat mai mult, un strop de scortisoara, sare si piper.
Asa, cand e gata puiul marinat, se arunca intr-o tigaie adanca din aia gen wok ( marinata avand deja ulei de masline,puiul nu se va lipi daca tigaia este cat de cat de calitate ). Plus ca acum poti sa-ti exersezi figurile de wannabe chef sa arunci cu mancarea prin aer cum ai vazut ca face Gordon, Jamie sau cine iti place. Poti adauga cu cateva minute inainte sa fie gata carnea si 1 ardei rosu, taiat fasii.
Celelalte ingrediente pentru o fajita gustoasa ar fi guacamole ( pe care eu il fac cu feta asa ca aici intervine amprenta :) ) iaurt sau smantana, eu am pus iaurt sa fie mai light si salata verde.
Variatiile pe aceasta tema sunt multiple si sunt sigura ca la fel de delicioase. Era sa uit, mai ai nevoie si de tortilla :P sau cred ca merge si o lipie arabeasca, dar mai buna cu tortilla putin incalzita.




No comments:

Post a Comment