Tuesday 12 January 2010

Tort pentru mama

Tot din arhiva de vacanta  : tortul pe care l-am facut de ziua mamei mele.
Am vrut sa fiu fata buna si am intrebat toata familia cam de ce tort ar avea chef. Printre raspunsuri ciocolata, ciocolata, ciocolata aaa..si ciocolata. Zis si facut :
Blatul l-am facut  dupa o reteta de rich, deep chocolate brownie, chiar nu mai tin minte exact ce ingrediente si inspiratie am avut. Lucru sigur a fost ca am crescut cu totii asa ca nu m-am indurat de ultima suta de ml  de Jack care ramasese pe fundul sticlei si am facut un sirop strong. Asa deocamdata blat + sirop.
Cremele : una dintre ele este bineinteles de ciocolata, o reteta clasica de ganache : ciocolata topita cu smantana lichida. Cea de a doua este rezultatul bucuriei mele nemasurate de a gasi in orice supermarket din Anglia toate felurile de smantana lichida si chestii de genul . Contine asa : double cream, single cream, creme fraiche si putina soured cream plus vreo 2 linguri de gem de visine.
Asamblat ca in imagine si gata, aproape cel mai de ciocolata tort posibil. Bineinteles, inca un ingredient : multa dragoste, ca  pentru mama asa :)


No comments:

Post a Comment