Thursday 3 June 2010

Clatite pufoase cu smantana

Cum iti poti incepe sambata dimineata perfect?
Chiar nu mai stiu de unde am luat reteta, stiu sigur ca am mai adaptat cantitatea de zahar si se facea cam asa :


Ingrediente

  • 2 oua
  • esenta de vanilie, coaja de lamaie
  • 1 lingura de zahar brun
  • 2 linguri de smantana
  • 2 linguri de iaurt
  • 1 lingurita rasa de praf de copt
  • faina cat cuprinde ( trebuie sa iasa in final aluatul ca unul de pandispan, conteaza aici si tipul de faina dar cred ca am pus cam 7-8 linguri .... dar cel mai bine mergi pe intuitie )



Se amesteca ingredientele lichide, se bat bine cu un tel sau un mixer. Se incorporeaza si faina amestecata cu praful de copt, treptat, sa nu faca cocoloase.
Intr-o tigaie non stick pui o picatura de ulei de floarea soarelui si torni 2 linguri de compozitie. Mie mi-au iesit cam 6 clatite cu un diametru de 10 cm. Se intorc la un interval aproximativ de 2 minute.
Cu banane, miere si stafide am facut un combo delicios, imbogatind gustul acrisor al clatitelor.
Dureaza fix 4 minute sa faci aluatul si inca 10 - 15 minute sa le coci, chiar mai putin daca lucrezi la 2 tigai ... cum e indicat :D No biggie.

No comments:

Post a Comment