Saturday 20 March 2010

Paine = faina, apa, drojdie, sare si zahar

Ca tot ma laudam in postul anterior ca vai ce-mi place mie sa framant aluaturi, m-am apucat sa fac si o paine. De mana, fara nici o masina de paine, desi ar fi mult mai simplu si poate ar iesi mai buna, nu mai ai aceeasi satisfactie. 
Si ca sa vezi, dupa ce am scris ca mi se pare rewarding sa fac paine, citesc reteta asta :http://www.jamieoliver.com/recipes/bread-recipes/basic-bread-recipe de pe site-ul lui Jamie. Mi-a placut mult cum incepe : "I’m still really mad about bread – I love it. It’s so exciting. It’s such a rewarding, therapeutic, tactile thing and you’ll be so proud of yourself once you’ve cracked it. ". Coincidence? 
Deci am scapat si de instructiuni  cu link-ul de mai sus. Ramane doar sa pun o poza semi - pseudo - artistica cu un pahar de vin rosu blurat pe fundal. Bokeh !

No comments:

Post a Comment