Saturday 28 November 2009

Cookies lipite cu crema de ciocolata si Cointreau

Imi place la nebunie Cointreau-ul si de dimineata (pranz)  m-am trezit cu gandul ca voi face niste prajiturele cu ciocolata si subiectul poftelor mele. Am cautat pe net indrumari, dar pana la urma m-am descurcat singura.
Am adaptat un aluat clasic de cookies, folosind zahar brun in loc de zahar alb si adaugand coaja de portocala rasa si marinata o ora in Cointreau.
Crema este de-a dreptul ametitoare pentru ca nu m-am zgarcit in nici un fel cu alcoolul. Are ciocolata neagra ( 74 % cacao ), unt, 2 linguri de mascarpone si Cointreau cat cuprinde.
Gata, ma duc sa le sharuiesc cu prietenii pentru ca nu pot sa stau cu asa ceva in casa, singura.

2 comments:

  1. iata un turnulet cu 9 etaje...
    bun bun bun as zice daca as gusta din el.
    ieliz

    ReplyDelete
  2. :) data viitoare, cand vin in Bucuresti, aduc si turnuletul cu mine

    ReplyDelete