Friday 20 November 2009

din arhiva : Somon marinat cu suc de portocale si mustar

Este la fel de simplu cum suna in titlu, somonul marinat in suc de portocale, mustar, piper. Prefer mustarul ieftin, gen ala   de pe cartonul de mici, celui de Dijon, sau variantele sofisticate asa cum nu-mi plac ouale de tzara, pentru ca mi se pare ca au gust de pamant (acesta fiind un mare downside al crescutului printre betoane si nu printre gaini la tzara) Daca nu m-a invatat mama de mica cu mustarul de Dijon...

Revenind, eu am dat de portocale mai acrisoare, ceea ce a fost perfect pentru rezultatul final.Altceva, am pus in tava cartofi noi, micuti, taiati in jumate, ca sa sustina halcile de somon, special alese de domnul Paco de la pescarie. Am aruncat 1 ardei rosu, mare, asa de gust.

La final am facut o spuma din iaurt, ulei de masline extravirgin ( the real sh@t, nu uleiul simplu de masline, voi reveni cu un post dedicat uleiului de masline ) si patrunjel.

No comments:

Post a Comment