Sunday 29 November 2009

Mr. Mango`s sin

Aveam un mango in cosul cu fructe si langa sticla de Cointreau de ieri. Hmm, this could be a perfect match, I say. Si cum mai aveam inca o bucata de aluat ramasa de la prajiturelele de ieri, m-am pus pe treaba.
Nu am mentionat cum ajung biscuitii din stadiu de aluat, in stadiul de cookies. Coca, se tine la frigider cel putin 4 ore, dar poti sa uiti de ea si 5 zile, ca nu e panica. Cel mai bine e sa fie rulata in folie de plastic, ca sa iti usurezi treaba cu modelatul. Dupa ce o scoti din frigider si imediat ai dat drumul la cuptor la 175 de grade Celsius sau foc potrivit, cauti o papiota de ata.
Ai gasit-o, rupi o bucata cam de 50 de cm, o bagi sub aluat si strangi ambele capete. In felul asta, spre deosebire de clasica metoda cu cutitul, nu presezi aluatul si biscuitii vor iesi toti rotunzi. I-am copt ceva mai mult de data asta ( cam 20 de min, fata de 15), ca sa iasa mai crocanti.
Peste biscuiti am turnat o crema de ciocolata alba, lapte si mascarpone.
Peste crema am pus bucatele de mango, trase in tigaie cu mult Cointreau. Poate daca aveam plita cu gaz, reuseam sa le si flambez, dar nici  o sansa cu plitele astea plictisitoare, electrice. Bucatile de fructe se inmoaie si se patrund repede cu aroma lichiorului, atat de bun iese ca ar putea fi lejer un desert in sine.
Si ca vroiam sa fac cat mai mult haos in bucatarie, am turnat peste bucatile de mango un jeleu din suc de portocale si Cointreau, bineinteles.  Am gasit doar jeleu rosu, dar promit ca data viitoare apar cu unul simplu, fara culoare.

Mr. Mango got drunk.

No comments:

Post a Comment