Monday 21 December 2009

Apricot and white chocolate blondies

Fericita peste masura ca au venit sambata 2 dintre cartile comandata pe 1 decembrie de pe Play.com, am executat rapid ce m-a invatat carticica asta minunata : 200 cakes and bakes.
Da, mai am inca 199 de retete de incercat ... :).
Prajitura asta se numeste blondie doar pentru ca nu este brownie, din ce am dedus eu. Dar iata si reteta exacta de data aceasta, frumos cu ingredientele la inceput dar doar de data asta ca dupa aia mi se duce vorba ca sunt "gospo"
(15 + 85 ) *(8-5) grame ciocolata alba
25/2 * 10  grame unt
1 + 1 + 1 oua
5 *5*5 plus 50 grame de zahar brun
0 + 1 lingurite de esenta de vanilie
5*5*5  plus 50 grame de faina pentru cozonaci
1 lingurita praf de copt
5*5*5 grame de caise uscate, taiate cubulete
Sa incepem :
Jumatate din ciocolata  si untul se topesc si amesteca bine fie la microunde, fie la bain marie, iar restul de ciocolata se taie cubulete Se lasa putin la racit.
Ouale, zaharul si vanilia se mixeaza cu mixerul :) 5 minute. Se incorporeaza treptat faina amestecata cu praful de copt. Eu am folosit pudra de migdale in loc de faina si cred ca a iesit mult mai bun asa  - pricomigdale like. Se toarna in toata nebunia ciocolata topita si o parte din ciocolata cubulete ( am scris buculete :)). Terminam cu amestecarea atenta a caiselor uscate  - nu toate, pastram cateva pentru finisare.
Punem hartie de copt intr-o tava de 18 x 28 cm si turnam aluatul. Inainte de a baga blondina la cuptor, timp de 25 - 30 de min al 180 de grade, presaram si restul de ciocolata alba si caise.
Delicios e putin spus.
Si da, pentru cantitati exacte trebuie sa ne mai aducem aminte  putin de clasa a 6 -a .

No comments:

Post a Comment