Friday 4 December 2009

Supa de naut si paine plata

Am incercat si ceva marocan. Foarte bun, o alternativa la ciorba de fasole, dar na ...daca te intreaba cineva ce faci de mancare si zici supa marocana de naut, e mult mai fancy.
Reteta, pe care am urmat-o pas cu pas, se gaseste aici la prietenii mei de la Good Food. Am avut o mica schimbare, am pus chorizo in loc de ceapa. Cine ma cunoaste, stie ca ceapa este my kryptonite asa ca nu, multumesc.
Dar sa vorbim despre painea cea plata, flatbread. Este super simplu de facut : 250 de g de faina, drojdie, sare si 150 ml de apa. Se amesteca toate ingredientele, energic si cu voie buna, pana cand aluatul nu se mai lipeste de maini, acesta e semnalul ca ajunge cu framantatul ( dureaza 5-7 minute maxim ).
Dupa ce ai lasat aluatul la crescut cam o ora, il imparti in patru, te descurci sa-l intinzi cum poti astfel incat sa se potriveasca cu forma tigaii din dotare. Se lasa pe foc potrivit, cam cate 3-4 minute pe fiecare parte, e ca la clatite, le intorci cand vezi ca incep sa aiba puncte negre.

Am mancat paine cu supa nu supa cu paine. Enjoy !

No comments:

Post a Comment