Saturday 5 December 2009

Turnulet de muffins, cu piure de mere, stafide imense si scortisoara - pentru INA

Draga Ina, de ziua ta m-am gandit sa-ti fac niste muffins. 
Le-am mancat cu mare placere, cu gandul la tine, Cata bucurandu-se cel mai tare. 
O sa iti zic si cum se fac :
4 oua, 2 linguri de zahar, 2 linguri de lapte de cocos, 4 linguri de piure de mere, faina, praf de copt, stafide, scortisoara si rom.
Amesteci  totul cum crezi, de exemplu eu am amestecat mai intai galbenusurile separat, cu zaharul, laptele de cocos, faina pusa treptat, stafidele, piureul de mere ( fix in aceasta ordine ) si la sfarsit am adaugat albusurile batute spuma. 
Pui aluatul in forme de hartie si asta e tot, la cuptor pentru 20 - 25 de min. Cand sunt gata, daca le  pui una peste alta, s-ar putea sa iti un mic turn din Pisa. 


La multi ani !

No comments:

Post a Comment